Combineer print en pixels voor meer respons

Direct mail is een uitstekend middel om een doelgroep persoonlijk te benaderen. Laat zien dat je je doelgroep kent door de gegevens in je database om te zetten in een persoonlijke boodschap in woord en beeld

Met een crossmediale campagne wordt een beter resultaat bereikt dan met slechts één contactmoment. De combinatie van print, internet, e-mail en vergroot de kans dat de boodschap de doelgroep bereikt.
Een Direct Mail met gadget en een link naar een persoonlijke landingspagina (purl) zorgt in eerste instantie voor aandacht en openstelling voor de boodschap.
Met een reminder in de vorm van een e-mailing wordt het eenvoudiger voor de ontvanger om op de link naar de persoonlijke landingspagina te klikken en te responderen.
Een Google remarketing advertentie zorgt vervolgens dat je aanbod in top of mind blijft

Crossmedia-marketing kunt u voor diverse doeleinden inzetten, zoals een publiciteitscampagne of een verkoopactie. De resultaten zijn direct meetbaar waardoor de effectiviteit van uw campagne zichtbaar wordt en waar nodig bijgestuurd kan worden.

De meerwaarde van Direct Mail

Volgens studies openen consumenten 70 tot 80 procent van hun post en ook reclamefolders worden nog altijd met aandacht bekeken. Dat is de meerwaarde van drukwerk, aandacht van de consument en deze naar de website leiden. E-mailmarketing krijgt dat slechts in mindere mate voor elkaar.

15_11_infographic

bron: Emerce